חיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסטודיו של סמדי - מרכז הידרותרפיה

הסטודיו של סמדי הוא מתחם ספורט ומרכז הידרותרפיה אשר הוקם בשנת 1996 בכפר ורבורג. הלקוחות הרבים של המרכז מתקבלים בברכה, ביחס אישי, חם ואדיב ונהנים משירות מצוין. הלקוחות נהנים לבוא למקום ומרגישים שם כמו בבית.

הצוות בסטודיו של סמדי מלווה, עוזר ותומך בכל אדם אשר בא לקבל טיפולי הידרותרפיה. ישנה הקשבה לרצונות האישיים של הלקוחות וישנה גם הדרכה צמודה.

הסטודיו של סמדי מרכז הידרותרפיה ממוקם באזור כפרי, נעים ובטוח, דבר אשר מקנה אווירה של נינוחות ושל רוגע. פרט לפעילות ההידרותרפית ישנן במקום פעילויות ספורט נוספות ומגוונות, והכול בסביבה ביתית, נינוחה ועוטפת.

מהי בעצם הידרותרפיה?

מזה שנים רבות ידוע כי למים יש כוחות מיוחדים של מרפא גוף האדם, הנפש ואיכות החיים שלו. הטיפול באמצעות המים התפתח לאורך השנים והומצאו סוגים שונים של טיפולים אשר עובדים על עקרונות דומים של פיזיותרפיה בתוך מים חמימים.

טיפולי הידרותרפיה מתאימים לכל סוגי האוכלוסייה, לכל הגילאים ולכל המצבים הבריאותיים הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

מה מקבלים במסגרת הטיפולים?

הסטודיו של סמדי מרכז הידרותרפיה מעניק ללקוחותיו טיפולים במים בליווי מדריכים אשר משתמשים בכוחם המיוחד של המים לצורך שיקום הגוף, להפחתת כאבים, לחיזוק הגוף ולשמירה על כושר גופני.

במהלך טיפולי ההידרותרפיה מכוונים את המטופלים לבצע פעילויות אשר מחזקות את המוטוריקה העדינה ואת המוטוריקה הגסה, תוך שימת דגש על התקשורת שנרקמת בין המטפל לבין המטופל. באמצעות התרגילים שמתבצעים במים, המטופלים מקבלים עצמאות ומפתחים את הביטחון העצמי שלהם.

הטיפולים ההידרותרפיים במים החמימים (33- 34 מעלות) נעשים באמצעות תרגילי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק מתוך מטרה לפתח עבור כל מטופל מיומנויות אישיות ייחודיות רק לו.

מיהם האנשים אשר מגיעים למרכז?

הסטודיו של סמדי מרכז הידרותרפיה פותח את שעריו למגוון רחב של אנשים, כגון ילדים ומבוגרים אשר סובלים מנכויות התפתחותיות רבות ומגוונות כמו שיתוק מוחין, עיכוב התפתחותי על כל סוגיו, תסמונות מולדות על סוגיהן השונים, אנשים אוטיסטים ובעלי פיגור שכלי.

בשירותי ההידרותרפיה של הסטודיו של סמדי מרכז הידרותרפיה יכולים להשתמש גם אנשים אשר סובלים מבעיות אורתופדיות שונות כמו מחלות מפרקים, עקמת, שברים, כאבי גב וגם אוסטאופורוזיס.

בנוסף יכולים לבוא לסטודיו של סמדי מרכז הידרותרפיה אנשים אשר סובלים מבעיות נוירולוגיות מגוונות כמו מי שעברו אירוע מוחי, פגיעות ראש כתוצאה מחבלה קשה ופגיעות בחוט השדרה.

אנשים אשר סובלים מחולשה בחגורת הכתפיים יכולים לקבל טיפול הידרותרפי כמו גם אנשים בעלי כאבים כרוניים בגוף, סרבול גופני, אנשים אשר סובלים מבעיות קשב וריכוז, אנשים בעלי צרכים מיוחדים (עיוורים, נכים, חולים קשים וכדומה), וכמובן אנשים בריאים ועצמאיים אשר רוצים לבוא וליהנות משירותי הבריכה במרכז או לקבל טיפולים הידרותרפיים לשם הנאה ורגיעה גופנית ונפשית.

טלפון: 08-8581405

כתובת אתר: http://www.studio-smadi.com/

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם
על הטיפול הכי נכון לכם

קישורים מהירים:

מרכזי הידרותרפיה נוספים:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם על הטיפול הכי נכון לכם