חיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אקווה טיפול - המרכז הישראלי ללימודי ג'הארה וטיפולים במים

אקווה טיפול הוא מרכז טיפולים בנווה הדר אשר פועל באופן פרטי. המרכז הוקם על ידי טובה רוזן בשנת 2000. מיקומה של הבריכה הוא בתוך חצר ירוקה ופסטורלית במתחם אינטימי ושליו. אקווה טיפול מקדם את אורחיו ואת מטופליו בחדר המתנה ובו פינת ישיבה ופינת שתייה.הבריכה עצמה נמצאת בתוך חלל מקורה ומחומם, כאשר הטמפרטורה במקום עומדת על 34.5 מעלות לאורך כל השנה, גם בימי הקיץ החמים.

משרד הבריאות מוציא בכל שנה תקני בריאות מחמירים לגבי בריכות טיפוליות, ומרכז אקווה טיפול עומד בכולם. אנשי המקום שומרים מאוד על סטנדרטים גבוהים מאוד של בריכה טיפולית ומקפידים בחומרה על היגיינה ועל סטריליות.

האני מאמין של המרכז

אקווה טיפול- המרכז הישראלי ללימודי ג'הארה וטיפולים במים שואף ליצור במקום סביבה מקצועית, תומכת ונעימה על מנת להעניק למטופלים טיפול יעיל וטוב.

במרכז דוגלים ביחס טוב למטופלים ומאמינים כי הוא חשוב באותה מידה בדיוק כמו הטיפול במים. אנשים בעלי מוגבלויות או כאלה שסובלים מכאבים זקוקים בראש ובראשונה לאוזן קשבת, לקבלה, להכלה ולאמפתיה רגשית ופיזית.

מרכז אקווה טיפול מעניק לכל מטופליו טיפולים בהתמחויות שונות, כאשר ישנן במקום מטפלות בעלות התמחויות שונות שמעניקות טיפולים במים על פי הצורך לכל מטופל.

הטיפול ההידרותרפי במרכז אקווה טיפול הוא מקצועי ובדרגה גבוהה וישנה התחשבות מלאה בצרכיו הפיזיים והרגשיים של כל מטופליו.

לפני הטיפול

על מנת לקבל טיפולי הידרותרפיה במרכז אקווה טיפול יש צורך להגיע עם אישור רופא לצורך השתתפות בפעילויות שונות בתוך מים מחוממים ובשאר מסמכים רפואיים אשר מעידים על המצב הבריאותי של המטופל.

כל המטופלים אשר מגיעים בפעם הראשונה למרכז אקווה טיפול- המרכז הישראלי ללימודי ג'הארה וטיפולים במים עוברים תהליך של קבלה ובו מתשאלים אותם על מצבם, הם נכנסים לבריכה המחוממת לצורך התנסות בפעילות ונקבעת עבורם תכנית טיפול אישית בהתאמה מלאה למצבם הרפואי ולצרכים האישיים שלשמם הם הגיעו למרכז. כמו כן המטפלים מתאימים אופי פעילות שונה מאחד לשני על פי מה שרצוי ומומלץ לכל מטופל באופן אישי.

לימודי ג'הארה

בנוסף להיות מרכז אקווה טיפול מקום שמעניק טיפולי הידרותרפיה הוא גם המרכז הישראלי ללימודי ג'הארה. שיטת טיפול זו במים שנקראת ג'הארה מאפשרת למטופלים לחוות חוויה של הרפיה, שחרור מתחים רגשיים והפגת כאבים.

בטיפולי ג'הארה מאריכים את עמוד השדרה ודואגים להפחתת המתח מהמפרקים השונים בגוף. במהלך הטיפול, צפים המטופלים בתוך הבריכה המחוממת כאשר הם נתמכים באמצעות מטפלים בג'הארה עם מצוף שמונח מתחת לברכיים.

המטפלים בג'הארה עושים מסאז'ים מסוגים שונים, לוחצים על נקודות שונות בגוף ודואגים למתיחות הגוף של המטופל בצורה עדינה לאורך זמן.

טיפולי ג'הארה גורמים למטופלים להיכנס למסע פנימי אל תוך נפשם בעדינות וברוגע.

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם
על הטיפול הכי נכון לכם

קישורים מהירים:

מרכזי הידרותרפיה נוספים:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם על הטיפול הכי נכון לכם