חיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עולם המים של אורי סלע

הייחודיות של הידרותרפיה במתחם עולם המים של אורי סלע היא בשימוש בידע העשיר של צוות המטפלים, אשר נבחרו בקפידה יתרה בטרם התחילו לטפל במקום.

בנוסף לידע העשיר של הצוות, תכונות המים הייחודיות עוזרות להגיע לתוצאות מדהימות על מנת שתהיה אפשרות להגיע למטרות, לתנועתיות, לרגיעה, לשינוי באורך החיים, לחילוף חומרים בגוף וכדומה.

הידרותרפיה ושחייה שיקומית ב"עולם המים"

בעולם המים של אורי סלע, השחייה השיקומית וטיפולי ההידרותרפיה השונים מטפלים בכל הבעיות האורתופדיות אשר נוצרו כתוצאה מפציעה בתאונות, לפני ניתוחים ולאחריהם.

הבעיות האורתופדיות יכולות להיות בעיות של צוואר אשר יכולות לנבוע מכמה דברים: פריצת דיסק, ממתחים נפשיים ומתזוזות של חוליות.

הבעיות יכולות להיות בגב התחתון אשר עלולות לנבוע מפריצות דיסק, מהיצרות בתעלה, מבלט או מכאבים אחרים. יכולות להיות גם בעיות של כאבי כתפיים שעלולים לנבוע ממתיחה, מכתף קפואה, מדלקת בגידים, מהסתיידות או מפציעה של שחיינים מקצועניים.

כמו כן הבעיות האורתופדיות יכולות להיות הקרנות לרגליים, כאבי אגן, נקעים בחלקים שונים בגוף, מצב לאחר החלפת מפרקים, קרסול, ברכיים, חוסר איזון שרירי וקריעת שרירים חוזרים.

דוגמאות לסוגי הידרותרפיה בעולם המים

  • הידרותרפיה לטיפול בבעיות של קואורדינציה, בהיפראקטיביות וקשב וריכוז- בעיות של קשב וריכוז, בעיות התנהגותיות וקשיי לימוד הם תופעות שכיחות מאוד בקרב ילדים ובני נוער. דרכי הטיפול בתופעות אלה הן רבות, כאשר אחת מהן היא הטיפול ההידרותרפי. המים מסייעים לילדים לחוות למידה בצורה טובה יותר, להתמודד עם התנהגות היפראקטיבית, לגלות סבלנות בכיתה ולהתמודד עם בעיות של קשב וריכוז.
    טיפול בילדים דורש סבלנות רבה מצד המטפלים, מקצועיות ורוגע. המטפלים בעולם המים של אורי סלע ניחנים בתכונות הנדרשות והם מרגישים שזהו ייעודם- לעבוד עם ילדים כאלה ולעזור להם. תוך כדי משחק וחוויה בטיפולי ההידרותרפיה במים, הילד רוכש תחושת ביטחון עצמי, משפר את יכולת הריכוז שלו, את הקואורדינציה ואת הקשב שלו.
  • הידרותרפיה לכאבי גב- בשיטת טיפול זו גורמים לשחרור כאבי גב באמצעות שחייה. במהלך שיעורי השחייה הגב יכול לנוע באופן חופשי לחלוטין מבלי לחשוש שמא הוא ייתפס. בשיעור מבצעים מתיחות שרירים בצורה נכונה וטובה, לומדים תרגילים במטרה לשחרר, להאריך ולחזק את שרירי הגב, הבטן והאגן.
    במהלכן של הפעילויות השונות במים משפרים את היציבה ונכנסים לתוך מסלול שבו ניתן לתרגל את הדברים באופן עצמאי או בשיתוך עם אדם נוסף. ההידרותרפיה לכאבי גב יכולה להיערך באופן פרטני או בטיפול קבוצתי.
  • תרגילי ריצה בתוך המים כטיפול הידרותרפי- הריצה היא תחום פופולרי בעולם הספורט, אך היא לא מתאימה לכל האנשים, מכיוון שלכל אחד יש מבנה שונה של גוף, גמישות ואלסטיות שונה, זוויות כף הרגל שונות וכדומה.
    לא תמיד אנשים אשר בוחרים לצאת לריצה, כספורט חובבני, יודעים לעשות זאת בצורה נכונה, ואז ישנן פציעות שונות. לצורך ריפוי והקלה על כאבים, בשיטת ההידרותרפיה בעולם המים מציעים מספר תרגילים:

1.      הליכה במים עם עיגולים בידיים- השרירים ברגליים ובגוף בכלל מתחממים וכך מרגילים את המפרק לעבודה חזקה בהמשך הדרך.

2.      אופניים ברגליים יחד עם הליכה- כדי להרגיל את הקרסול לעבוד טוב יותר ולגרום ללחץ חזק יותר מההתנגדות של המים, מבצעים את התרגיל.

3.      הליכה על קצות אצבעות ויישור ברכיים- מסייע ביציבה נכונה. הולכים באיטיות ונותנים לשרירי הרגליים לעבוד מבלי לגעת בקרקעית הבריכה.

4.      הרמת ברכיים גבוה – כדי להתכונן לריצה במים צריכים להרגיל את הרגליים לתנועה מלאה שתביא לריצה.

5.      ריצה במים עם ובלי ידיים.

מאמרים נוספים בנושא:
הידרותרפיה וינגייט
וואטסו בית הזית

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם
על הטיפול הכי נכון לכם

קישורים מהירים:

מרכזי הידרותרפיה נוספים:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם על הטיפול הכי נכון לכם