חיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריכת דג הזהב

בריכת דג הזהב, הממוקמת בזכרון יעקב, פועלת מזה למעלה מעשור. היא מציעה שיעורי שחיה לכל הגילאים, פעילויות במים, וכמובן – טיפולי הידרותרפיה, הניתנים לאוכלוסיות מגוונות.

קהל היעד המגיע לטיפולים בבריכת דג הזהב

טיפולים הידרותרפיים בבריכת דג הזהב

בבריכת דג הזהב, מוצעים מגוון טיפולי הידרותרפיה, המועברים על ידי צוות מקצועי המוכשר לכך. הטיפולים נועדו לנצל את יתרונות המים המחוממים, כך שבעזרת הסיוע של המדריכים ניתן יהיה להפחית כאבים באזורים שונים בגוף, להגדיל את טווח התנועה של המטופלים, לשפר את הקואורדינציה או שיווי המשקל שלהם, לחזק את שריריהם ועוד.

השלב הראשון בתהליך הוא פגישת אבחון, בה יעמוד הצוות המקצועי של המקום על הקשיים מהם סובל המטופל, ובהתאם לצרכים ולמטרות הטיפול ירכיב עבורו תוכנית אישית.

פעילויות אחרות הנערכות במרכז

מעבר לטיפולי ההידרותרפיה, נערכות בבריכת דג הזהב פעילויות מגוונות, לאוכלוסיה הרחבה, ביניהן ניתן למנות:

  • שחיית פעוטות – פעילות הנעשית בנוכחות ההורים, וכוללת בתוכה משחקי הפעלה, שירים או אביזרים, המותאמים לשלבי ההתפתחות של הפעוטות. הפעילות מיועדת לתינוקות מעל גיל ארבעה חודשים, ומבוצעת בקבוצות קטנות של עד שישה ילדים.
  • חוגי ושיעורי שחיה – ליחידים או לקבוצות של עד חמישה ילדים.

מאפייני הבריכה ההידרותרפית במרכז

הבריכה ההידרותרפית במרכז בריכת דג הזהב מחוממת לטמפרטורה של כ-34 מעלות צלזיוס, בכל ימות השנה, מה שהופך את הטיפולים הנערכים בה ליעילים פי כמה. עקב העובדה שהבריכה מקורה, ניתן לעבור בה את הטיפולים גם בחודשי החורף.

מימדי הבריכה סטנדרטיים לסוג זה של טיפולים, ועומדים על 4X7 מטרים.

הצוות המקצועי של בריכת דג זהב

בראש מרכז בריכת דג הזהב עומדת דפנה אשר, לה ניסיון של למעלה מעשור בהדרכות ובטיפול בתוך המים. אשר מוסמכת בשיטות שונות לטיפול במים, ובכלל זה הידרותרפיה, הליוויק, ווטאסו וכיוצא בזה. היא מחזיקה בתואר שני בחינוך – התפתחות הילד, אחראית על ריכוז לימודי ההידרותרפיה במכללת סמינר הקיבוצים ועוסקת בהכשרה של מדריכי שחיה והידרותרפיה.

בנוסף אליה, פועלים במרכז הידרותרפיסטים, המחזיקים בהסמכות בתחומים מגוונים: הדרכת שחיה, פיזיותרפיה, עיצוב התנהגות או חינוך גופני.

כיצד ניתן לפנות?

הפנייה לבריכת דג הזהב נעשית באופן ישיר. יש לשים לב שהמעוניין בטיפולים נדרש להנפיק אישורים רפואיים רלוונטיים, המפרטים את הבעיה ממנה הוא סובל ואת רמות התפקוד שלו.

כתובת לפניות

כביש בנימינה – זכרון יעקב (הבריכה נמצאת בתחומי הקהילה המוגנת סביון).

טלפון: 04-6265553.

טלפון נייד: 052-4757480.

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם
על הטיפול הכי נכון לכם

קישורים מהירים:

מרכזי הידרותרפיה נוספים:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם על הטיפול הכי נכון לכם