חיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפולים הידרותרפיים בשיבא, תל השומר

בשנת 1998, נפתח התמחם השיקומי החדש בבית החולים ע''ש שיבא בתל השומר, ובו שתי בריכות ייעודיות. עד היום, בבריכה נערכים כ-3,000 טיפולים הידרותרפיים מדי חודש, וזאת לאוכלוסיות מגוונות בתכלית.

קהל היעד המגיע לטיפולים הידרותרפיים בבית החולים שיבא

  • אנשים הזקוקים לשיקום במים לאחר תאונת דרכים שעברו, שברים, קטיעת איברים או מחלות.
  • אנשים הסובלים מבעיות נוירולוגיות וזקוקים לשיקום במים. בין השאר, עקב פגיעה בעמוד השדרה, ניוון שרירים, המיפלגיה, מחלות נוירולוגיות וכן הלאה.
  • אנשים הסובלים מכאבים כרוניים באזורים שונים בגוף האדם.
  • ילדים אשר אובחנו כבעלי קצב התפתחות איטי באופן יחסי, פגים ובעלי שיתוק מוחין או אוטיזם.

טיפולי הידרותרפיה במרכז השיקומי בבית החולים שיבא

הטיפולים ההידרותרפיים בבית החולים שיבא תל השומר ניתנים באופן פרטני, כאשר לכל אחד מהמטופלים מותאמת תוכנית אישית על פי הקשיים מהם הוא סובל, הצרכים והרצונות שהוא מעוניין למלא באמצעות ההידרותרפיה.

פעילויות אחרות הנערכות במתחם

  • חוג הפעלת תינוקות במים – חוג קבוצתי המיועד לבני שלושה חודשים עד שלוש שנים. נעשה בהשתתפות ההורים, ותוך הפעלות חוויתיות שונות במים.
  • תרגול עצמאי בבריכה – כרוך בתשלום.

בנוסף על אלה, המחלקה מהווה מרכז להדרכת סטודנטים בתחום ההידרותרפיה, וכן כמרכז ייעוץ ומחקר.

מאפייני הבריכות ההידרותרפיות

המרכז השיקומי בבית החולים שיבא כולל שתי בריכות, המאפשרות להפריד בין ילדים למבוגרים, נשים לגברים, טיפול במים סוערים לטיפול במים שקטים וכיוצא בזה.

הבריכה הגדולה היא בעלת עומק מים של 90 ס''מ עד 1.7 מטר, בעוד הקטנה היא בעומק הנע בין 60 ס''מ ל-1.6 מטר. טמפרטורת המים בבריכה הגדולה נעה בין 33 ל-34 מעלות צלזיוס, בעוד שבקטנה היא עשויה להגיע עד ל-35 מעלות צלזיוס. שתי הבריכות מקורות, מה שמאפשר לעבור את הטיפולים בהן בכל ימות השנה.

המתחם כולל גם מלתחות, המותאמות לאנשים בעלי מוגבלויות פיזיות. הכניסה לבריכה עצמה מותאמת אף היא לבעלי הצרכים המיוחדים, וזאת בדמותם של שני מנופים, מדרגות, סולמות ומתקן ייעודי הממוקם בדופן הבריכה.

הצוות המקצועי הפועל במרכז השיקומי

אחראית הבריכות השיקומית בבית החולים השיקומי בתל השומר היא קרוליין ברמץ, בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה ותואר שני במנהל מערכות בריאות. ברמץ היא אחת המומחיות המובילות בארץ בתחום ההידרותרפיה: היא משמשת יושבת ראש הארגון הישראלי להידרותרפיה, וכן כמרצה בכירה וכמדריכה קלינית.

בנוסף אליה, כולל צוות הבריכה מפעיל מוסמך, מציל מוסמך וצוות רב מקצועי של מטפלים: הידרותרפיסטים, פיזיותרפיסטיים, מרפאים בעיסוק וכיוצא בזה.

כיצד ניתן לפנות?

אל המרכז השיקומי של בית החולים שיבא ניתן לפנות באופן פרטי, או לחילופין באמצעות הפניה של אחד מהגופים הבאים: קופות החולים הפועלות בישראל, משרד הביטחון, הצבא או חברות הביטוח.

חשוב לתת את הדעת על כך שהמרכז מקיים הסדרים עם קופות החולים, במסגרתם יכולים מבוטחיהן לעבור את טיפולים הידרותרפיים שונים, עד למכסה שנתית מסוימת, בסבסוד חלקי או מלא.

כתובת לפניות

דרך שיבא 2, רמת גן. הבריכה ממוקמת במרכז השיקום החדש שבבית החולים.

טלפון: 03-5305317 או 03-5304483.

פקס: 03-5403720.

אתר אינטרנט - לחץ כאן

 

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם
על הטיפול הכי נכון לכם

קישורים מהירים:

מרכזי הידרותרפיה נוספים:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם על הטיפול הכי נכון לכם