חיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הידרותרפיה לטיפול בכאב כרוני

הידרותרפיה לטיפול בכאב כרוני היא שיטה מוכרת אשר הוכיחה עצמה בפני חולים מטופלים רבים. הפעילות הגופנית האקטיבית המתבקשת מהחולים, היא חלק מהתמודדות החולה עם הכאבים הכרוניים.

במים החמימים, הרגשת הביטחון ביכולות הגוף גדלה. בנוסף לכך, כל עומס מיותר אשר יכול להיות מועמס על הגוף ביבשה, לא קיים בבריכה ולכן מאפשר תנועה קלה ופחות מוגבלת.

מספר טכניקות טיפול שונות בהידרותרפיה דוגלות גם במגע המטפל בשילוב החוויה במים, ובכך מעניקות  לחולים רגע של הירגעות ושיכוך כאבים.להרחבה - כאב כרוני

מחקרים הראו כי לאחר טיפול בהידרותרפיה, ישנם חולים אשר ישוחררו מאותם כאבים אשר הגבילו אותם בחיי היום יום. גם בפן הנפשי, חל שינוי גדול. הידרותרפיה תורמת רבות למצב הרוח והאנרגיות החיוביות של המטופלים לטווח הארוך.

מהות הכאב הכרוני

יהיה מקורו של הכאב אשר יהיה, כאשר הוא נחווה באופן קבוע ולאורך זמן, הוא מוריד באופן משמעותי את איכות החיים.

חולים אלה פונים רבות לקבלת עזרה משירותי הבריאות, אשר עומדים מולם חסרי אונים. הידרותרפיה לטיפול בכאב כרוני נחשבת לטיפול אלטרנטיבי, אולם היא הוכחה כיעילה ונעשית על ידי עובדים מומחים, בדרך כלל מתחום פיזיותרפיה.

בכאבים ממקור עצבי יהיה קשה יותר לטפל, ותיתכן תחושה לא נעימה בבריכה. יחד עם זאת, הידרותרפיה לטיפול בכאב כרוני נחשבת כשיטה יעילה ביותר ומגובה במחקרים.

הבריכה החמימה מצליחה להרפות את השרירים ולשחרר את הגוף מהכיווץ בו הוא מצוי. קופות החולים השונות מאפשרות לחולים הסובלים מכאבים כרוניים להתנסות בהידרותרפיה ולהבין את השפעתה עליהם.

הידרותרפיה כטיפול משלים ותומך

הידרותרפיה לטיפול בכאב כרוני יכולה להיעשות גם בתוך קבוצה. יתרונה של הקבוצה הוא בעצם היותם חברים לצרה, אשר יכולים להבין זה את זה ולהוות קבוצת תמיכה ועידוד גם ברגעים הקשים יותר.

העלאת ביטחונם העצמי של החולים ביכולתם בבריכה משפיעה גם על תפקודם מחוצה לה. השימוש בתכונות המים החמימים מיטיבה עם חולים אלה, גם אם ההקלה היא זמנית.

הידרותרפיה לטיפול בכאב כרוני מדגיש את חיזוק השרירים ושיפור טווחי הפעלה, ואלה גם מיתרונותיה הברורים של ההידרותרפיה. התאמת שיטת הטיפול תוכל להביא להקלה משמעותית בכאב עצמו ובתחושה הנפשית הנלווית אליו.

מאמרים נוספים בנושא:
הידרותרפיה לטיפול בכאבי גב
הידרותרפיה לטיפול באורתופדיה

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם
על הטיפול הכי נכון לכם

קישורים מהירים:

מרכזי הידרותרפיה נוספים:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם על הטיפול הכי נכון לכם