חיפוש
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הידרותרפיה כדרך ריפוי לבני גיל הזהב

מחקרים ארוכי שנים בוצעו על מנת לחקור כיצד מטפלים מאות קשישים בכאבים ובבעיות בריאות וניידות, וכיצד הם משתמשים בטיפולי הידרותרפיה על מנת לשפר את בריאותם ואיכות חייהם באופן משמעותי.

החוקרים גילו כי בני גיל הזהב המשתמשים באופן קבוע בהידרותרפיה מדווחים על שיפור בעיכול המזון, שמירה על לחות עורם וניקיון גופם מרעלים.

טיפולי הידרותרפיה בקרב בני גיל הזהב חיוניים לגופם. השימוש במים פועלת כדרך לשיכוך שרירים כואבים וכשיטה להפחתת מתח, הטבילה בבריכה חמה ומגוון הטיפולים אותם מציעה ההידרותרפיה מבטיחה לקשישים חיים בריאים יותר ומפחיתה את הצורך בשימוש בתרופות.

לאחרונה נמצאה ההידרותרפיה כדרך ריפוי טובה ביותר על מנת למנוע מחלות בקרב בני גיל הזהב, לטפל בהם ולרפא אותם, ובמקרים רבים לתת לגופם את הכלים הנכונים על מנת להמשיך לתפקד באופן רגיל בחיי היום יום.

הידרותרפיה כדרך ריפוי לבני גיל הזהב

בצורתה הפשוטה ביותר, הידרותרפיה מתוארת כטיפול באמצעות מים למחלות ופציעות הרווחות בקרב בני גיל הזהב.

הטיפול כולל שימוש בשיטות הידרותרפיה חמות וקרות. היא עוזרת לגוף להיפטר מרעלים העשויים לגרום להם לכאב ודלקת פרקים ועצמיות, עוזרת להרפות את השרירים, ומרגיעה מבחינה נפשית ופיזית.

בין היתר, משמשת ההידרותרפיה לטיפול במחלות נפוצות דוגמת התכווצויות וחולשת שרירים, ניוון שרירים, סוכרת, מחלות מחזור דם, ניוון, כאבי גב, פציעות רקמות, בעיות נשימה, טיפול עקב פציעות ולאחר נפילות, והפרעות בשיווי משקל. יתרונות אלו הם שהפכו את ההידרותרפיה לפופולארית במהירות כדרך יעילה לטיפולים רפואיים במיוחד בקרב קשישים.

דרכי הטיפול בהידרותרפיה בקרב בני גיל הזהב

כשקשישים טובלים בבריכה הידרותרפית, חמה וקרה גם יחד, נוצרת אצלם תגובה ברקמות, המסייעת להפחתת הכאב וחוסר הנוחות ומשפרת את תהליך ריפויים.

טבילה בבריכה חמה פותחת את כלי הדם הקטנים בגוף הקשישים, ומובילה לזרימת דם מוגברת. כך היא עוזרת לגוף לרפא רקמות טובות יותר ולהיפטר מרעלים בצורה מהירה יותר.

חום המים מאט את האיברים הפנימיים, וטיפול זה של הידרותרפיה מגביר את ייצור ההורמונים בגוף, ומעורר את המערכת החיסונית הנחלשת בקרב בני גיל הזהב. האוויר החם והלח של הבריכה עוזר להפחתת מעברי אוויר דחוס או מכווץ בתוך הריאות, הגרון והסינוסים.

השפעות מכאניות ונפשיות לבעיות של בני גיל הזהב

בתוך הבריכה ההידרותרפית, שוקל גופו של הקשיש רק 10% ממשקלו הרגיל, כך שכמות גדולה של לחץ פיזי מוסרת מהמפרקים והעצמות, ומקלה על כאבים ואי נוחות.

חוסר המשקל החלקי גם מרגיע את הגוף, היות ושרירים של בני גיל הזהב לא מסוגלים לעבוד קשה על מנת לשמור את הגוף במצב תפקודי רגיל.

בני גיל הזהב סובלים מבעיות רגשיות דוגמת חרדות, דיכאון והתקפי זעם, הנובעים מבעיות של קשיים כלכליים, בריאות לקויה, אובדן בן זוג, ועוד. שהייה בבריכה ההידרותרפית מסייעת לשיפור מצב רוחם והפחתת הלחצים.

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם
על הטיפול הכי נכון לכם

קישורים מהירים:

מרכזי הידרותרפיה נוספים:

לפני שאתם מחפשים פתרונות אחרים
ו\או שומו שמיים הולכים לניתוח
צרו קשר ונמליץ לכם על הטיפול הכי נכון לכם